Re: Czy można udostępnić drukarkę dla wszystkich? [dlugie]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 May 2008 - 11:36:17 MET DST

Dnia Wed, 07 May 2008 10:02:05 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
>
> Password:
>
> PsExec could not start cmd.exe on 491-vmware2kdom:
> B│╣d logowania: przekroczenie ograniczenia czasu logowania.
>
> Ale też niestety:
>
> C:\>net use * \\491-vmware2kdom\test /USER:491-vmware2kdom\gość
> Hasło lub nazwa użytkownika dla \\491-vmware2kdom\test są nieprawidłowe.
>
> Wprowadź hasło dla "491-vmware2kdom\gość" w celu połączenia z "491-vmware2kdom":
>
> Wystąpił błąd systemu 2241.
> Użytkownik nie ma prawa logować się o tej porze.
>
> Ergo: na WinXP mój sposób jest niepotrzebny, a na 2k nie działa :-)

Na WinXP jst włączona blokada dostępu poprzez sieć do kont z pustym
hasłem, ale ZTCP nie dotyczy ona wbudowanego konta Gość. Wyłącza się to
w gpedit.msc.

> To jak to zrobić na W2K- _w co i jak po kolei kliknąć/wstukać_, żeby uzyskać
> dostęp do zasobów na gościa, ale bez możliwości uruchamiania programów
> w tym kontekście?

Wyłącz konto Gość z zarządzaniu użytkownikami i włącz je dla dostępu
poprzez sieć poleceniem net user gość /active:yes.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/