Re: defragmentacja rejestru

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 00:27:47 MET DST

Michal Kawecki in news:27u4zl5ehzcb$.dlg@kwinto.prv
[.........]
> No widzisz - i do tego służy właśnie Przywracanie systemu obecne w XP,
> które tak Ci się nie spodobało w którymś z poprzednich postów.

(a teraz to jak pani przedszkolanka piszesz, nia nia nia "tak Ci sie nie
podobalo" :)))
Wiem do czego sluzy przywracanie systemu xp.
a xp "nie spodobalo " mi sie z powodow zupelnie innych niz teraz
poruszasz.teraz piszesz o jednej z ciekawych i istotnych spraw w xp.
Jaki to ma zwiazek z tym, ze jednak wole w2k? Zadnego nie ma. Po prostu
szkoda, ze w2k nie ma sprytnej uslugi chocby backupowania rejestru. Chocby
rejestru.A to ze xp ma znaczy tylko/az tyle, ze jest to sprawa "do przodu" w
xp. Czy ja gdzies powiedzialem, ze xp jest cofaniem sie wzgledem w2k.Raczej
pojsciem az za bardzo do przodu. A jak sie idzie az za bardzo do przodu to
przy okazji mozna wiele naprawde uzytecznych spraw wniesc -> przywracanie
syst. Ale to jeszcze nie powod bym przeszedl na xp.

> Do automatycznego tworzenia kopii rejestru możesz skorzystać z prostego
> skryptu: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318149

czytam to.
1.
Ten batch pakuje sie do "harmonogramu zadan" w2k, jak rozumiem - tak?
2.
Gdzie wpisuje sie ten wiersz:
at 00:00 /every:m,t,w,th,f,s,su %windir%\repair\savereg.bat
W harmonogramie (nigdy nie uzywalem...) jest jakies miejsce na to po drodze
konfiguracji tego zadania?

> A półautomatyczne odzyskiwanie rejestru batchem zadziała także spod
> Konsoli Odzyskiwania.

"polautomatyczne" dlatego, ze recznie wklepuje sie te komendy
"copy...copy...copy" z wiersza konsoli po restarcie ?
Ale moze zrobic z 5 batchy i odpalac je spod konsoli wedle wyboru... No nie
wiem. O calej sprawie potem pomysle. pozno juz.

> Ostatnia dobra konfiguracja przywraca jedynie fragment gałęzi SYSTEM
> (ten opisany ControlSetxxx). To ciut za malo do uruchomienia systemu
> :-).

na uruchomienie to moze i wystarczy,ale czesto za malo na lepsze niz to,
ktore reperujemy:)