Re: defragmentacja rejestru

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 05 May 2008 - 19:32:52 MET DST

Dnia Mon, 5 May 2008 14:59:44 +0200, 1634Racine napisał(a):

> marfi in news:fvmsi5$ic$1@news.onet.pl
>
> I know, I know, zauwazylem :)
> Wlasnie zabieram sie do pomyslenia jak wykombinowac (cos tam jest zdaje sie
> w readme opisane), zeby:
> przy wyjsciu z systemu wykonywac do c:\rejestr kopie reg z data, powiedzmy z
> trzy komplety reg, samokasowac najstarszy reg.

No widzisz - i do tego służy właśnie Przywracanie systemu obecne w XP,
które tak Ci się nie spodobało w którymś z poprzednich postów.

> To mnie interesuje, bo potem
> z konsoli juz ladnie w readme opisane odzyskiwanie.

Do automatycznego tworzenia kopii rejestru możesz skorzystać z prostego
skryptu: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318149
. A półautomatyczne odzyskiwanie rejestru batchem zadziała także spod
Konsoli Odzyskiwania.

> No tak - nie mam xp, to moze byc OK odzyskiwanie syst. ("ostatnia dobra
> konfigur". w w2k z konsoli niby jest, ale zdecyd. za malo)

Ostatnia dobra konfiguracja przywraca jedynie fragment gałęzi SYSTEM
(ten opisany ControlSetxxx). To ciut za malo do uruchomienia systemu
:-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/