Re: Dziwne "zniknięcie" sieci [XP]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 05 May 2008 - 22:47:11 MET DST

Dnia Mon, 05 May 2008 21:33:07 +0200, Maciek - Wally napisał(a):

> Hmm, skoro jest uszkodzona, to czemu działa pod Linuxem? W każdym razie
> jutro sprawdzę ją w innym kompie.

Magia Windows? :-). Sprawdź.

> Czytam i pisuję na grupy już dłuższy czas, ale nikt nie zwracał mi na
> nic takiego uwagi ;) Nie chcę wysyłać postów-śmieci, ale naprawdę nie
> wiem, o co chodzi ;) Możesz wyjaśnić? Dzięki!

Pisząc post skierowany na kilka grup jednocześnie powinieneś był wskazać
jedną z nich jako tę, na którą mają trafiać odpowiedzi. Inaczej będziesz
prowadził kilka osobnych dyskusji jednocześnie. W czytniku pole to
nazywa się Followup-To albo Prześlij w nawiązaniu, ale często skraca się
tę nazwę do słowa FUT. O crosspostowaniu piszą w Netykiecie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/