Re: Dziwne "zniknięcie" sieci [XP]

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 21:33:07 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Po prostu wymień (najprawdopodobniej) uszkodzoną kartę sieciową na
> sprawną.

Hmm, skoro jest uszkodzona, to czemu działa pod Linuxem? W każdym razie
jutro sprawdzę ją w innym kompie.

> P.S. Jaki brzydki cross. Zapomniałeś o ustawieniu follow-up.

Czytam i pisuję na grupy już dłuższy czas, ale nikt nie zwracał mi na
nic takiego uwagi ;) Nie chcę wysyłać postów-śmieci, ale naprawdę nie
wiem, o co chodzi ;) Możesz wyjaśnić? Dzięki!

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)