Re: Dziwne "zniknięcie" sieci [XP]

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 08:02:09 MET DST

In news:fvnnqf$1pc$1@nemesis.news.neostrada.pl,
*Maciek - Wally* <kolul@o2.pl> typed:

> Czytam i pisuję na grupy już dłuższy czas, ale nikt nie zwracał mi na
> nic takiego uwagi ;) Nie chcę wysyłać postów-śmieci, ale naprawdę nie
> wiem, o co chodzi ;) Możesz wyjaśnić? Dzięki!

FUT to jest skrót od Follow-Up To.
Nie wszystkie czytniki mają w menu kontekstowym opcję "Odpowiedz nadawcy",
a nawet jeśli mają, to tę opcję trzeba specjalnie wybierać.
Tymczasem zgodnie z netykietą odpowiedź dostajesz tam, gdzie zadałeś
pytanie i nikogo o nic więcej poza automatycznym "Odpowiedz grupie" prosić
nie możesz. Grzeczność wymaga też zasygnalizowania ustawionego FUT, bo
nie możesz też liczyć na to,że odpowiadający zwróci uwagę na wszystkie
nagłówki.

Jezeli używasz Outlooka Expressa to w nim robi się to w ten sposób, że
trzeba kliknąć na menu widok w oknie edytowanej wiadomości i wybrać
wszystkie nagłówki. Następnie w pole "Prześlij w nawiązaniu" wpisujesz
albo nazwę grupy, na którą chcesz przekierować dyskusję, albo słowo
"poster" (bez cudzysłowów) - wtedy wszystkie odpowiedzi jakie dostaniesz
na grupie trafią wprost do twojej skrzynki. Ale tutaj uwaga: adres
pocztowy wpisany w konfiguracji serwera news nie może być w żaden
sposób "odspamiany" (żadnych .nospam., .usun.to. itp.).