Re: serwer SSH dla windows

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Fri 02 May 2008 - 23:37:24 MET DST

Michal Kawecki schrieb:

> Z ciekawszych rozwiązań widziałem (ale nie testowałem)
> http://www.zilab.com/,
> http://www.datawizard.net/Products/TelnetXQ/telnetxq.htm i
> http://www.georgiasoftworks.com/ . Ten ostatni ma nawet zaszyte w sobie
> szyfrowanie i możliwość linkowania pojedynczych aplikacji.

Czy ja wiem? Nie dosc, ze wszystkie z powyzszych rozwiazan to platne
produkty (ewentualnie trial ograniczony czasowo), to jeszcze uzywajac
tego, pakujesz sie w jakies niestandardowe rozwiazanie, do ktorego
potrzebujesz niestandardowego klienta...

Jesli juz mial cos mialbym polecac do zdalnego dostepu do windowsowej
"konsoli", to wlasnie albo serwer SSH, albo dostep przy pomocy narzedzia
podobnego do psexec/winexe (ale tu samemu trzeba sie zatroszczyc o
szyfrowanie; zaleta jest jednak to, ze nie trzeba nic dodatkowo
instalowac po stronie majacej byc serwerem).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org