Re: serwer SSH dla windows

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 02 May 2008 - 23:52:44 MET DST

Dnia Fri, 02 May 2008 23:37:24 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Czy ja wiem? Nie dosc, ze wszystkie z powyzszych rozwiazan to platne
> produkty (ewentualnie trial ograniczony czasowo), to jeszcze uzywajac
> tego, pakujesz sie w jakies niestandardowe rozwiazanie, do ktorego
> potrzebujesz niestandardowego klienta...
>
> Jesli juz mial cos mialbym polecac do zdalnego dostepu do windowsowej
> "konsoli", to wlasnie albo serwer SSH, albo dostep przy pomocy narzedzia
> podobnego do psexec/winexe (ale tu samemu trzeba sie zatroszczyc o
> szyfrowanie; zaleta jest jednak to, ze nie trzeba nic dodatkowo
> instalowac po stronie majacej byc serwerem).

Ale szyfrowanie jakieś trzeba włączyć i bez instalacji "czegoś" na
serwerze i tak się nie obejdzie.
BTW tamte rozwiązania wyszukałem, gdyż jako jedne z niewielu dają
możliwość zdalnej pracy na pełnoekranowych aplikacjach DOS-owych. Nie
widziałem nic darmowego o podobnych możliwościach.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/