F-secure PSB i logowanie się do domeny

Autor: Mundi <black-phenixWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Fri 02 May 2008 - 16:36:22 MET DST

Zainstalowałem testowo najnowszą wersje F-secure PSB for Workstation (ver.
7.21). Zaobserwowałem dziwne zjawisko, że system zaczął chodzi wolniej i wolniej
działają aplikacje na stacji. Co najgorsze włączenie kontroli aplikacji w
F-secure PSB for Workstation powoduje problemy z logowaniem do domeny win2k
(przez ponad 10 minut) Winxp PRo SP2 nie potrafił zalogować się do domeny,
jednocześnie włączenie kontroli aplikacji powoduje zawieszanie się niektórych
aplikacji. Aby uprzedzić pytania, przed instalacją PSB for Workstation (ver.
7.21) aplikacje nie zawieszały się i logowanie do domeny trwało znacznie krócej!
Dodam, że system WinxpPRO SP2 ma wgrane wszystkie krytyczne poprawki.

Mundi