Re: serwer SSH dla windows

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Fri 02 May 2008 - 17:50:15 MET DST

Michal Kawecki schrieb:
> [...]

Probowales freeSSHd?

> Nie lepiej postawić zwykłego VPN-a i użyć cokolwiek przeznaczonego dla
> Windows?

Tylko ze polaczenie SSH mozna odpalic w zasadzie skad sie chce, a z VPN
niekoniecznie musi byc tak lekko (zazwyczaj uprawnienia zwyklego
uzytkownika nie wystarcza do odpalenia polaczenia VPN).

BTW, czym sie podlaczyc zdalnie do cmd.exe w Windows? Wiem, ze sie da
przy pomocy psexec, sa jakies ciekawsze rozwiazania?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org