Windows 2000 Prof i KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Fri 02 May 2008 - 16:35:39 MET DST

Systewm pracuje stabilnie i normalnie, ale w chwili podłączenia przewodu
sieciowego w momencie gdy karta sieciowa dostanie adres od serwera DHCP
wiskakuje blue screen i KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED i reset.
Mam dump memory ale nie bardzo wiem jak z tego coś wyczytać. Zainstalowałem
debugger windowsowy ale mam problem z symbolani. Zassałem z netu i w trakcie
analizy dumpa wyskakuje że symbole sa niewłaściwe.

Jakies pomysły ?.