Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 16:34:39 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> Pytali już o dziennik zdarzeń - nic tam nie ma?
Nie można załadować:
atapi
PCIIDE
(dziwne bo nie tykałem tego do czasu instalacji sterowników do płyty
głównej)
jeśli chodzi o usługi to:
MSSQLServerADHelper (usługa pochodząca od Vegas Video który korzysta z
MSSQL) Owocuje to problemem ze ścieżkami audio, ale nic drastycznego.
i standartowy bład AdiLDR.sys (zwiaany pewnie z modem od neostrdy który
kiedyś miałem i czasem podłączam bezpośredni do komputera)

> Jak zachowuje się system w trybie awaryjnym, jak zachowuje
> się w trybie czystego rozruchu?

Uruchamia sie jeszcze dłużej.

> http://support.microsoft.com/kb/310353/pl

Podane rozwiązania nie sa do wprowadzenia, system mam skonfigurowany,
większość usług i programów startowych powyłączana (gdybym potem
zaznaczył wszystko to bym mógł spokojnie z godzinę czekać aż sie
uruchomi). A i odznaczać jest nie bardzo co.

> Piszesz o źle działającym explorer.exe i drwin.exe - "łączyłeś"
> te dwa pliki w google? Całkiem sporo problemów i rozwiązań
> znajdziesz. :)

Hmm... nie zagłębiałem sie jeszcze w ten problem...