Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 15:12:23 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ftpreb$fql$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A! przypomniałem sobie, czasem przy zamykaniu komputera wysypuje sie albo
> explorer.exe (dziwne to?) albo drwin.exe (co jeszcze dziwniejsze). HijackThis
> przeskanowane, narzędziem MS również. RootkitRevealer tez nic nie wykrył...

> Oj przydał by się, bo w tej chwili to zanim sie komputer uruchomi do pulpitu
> to zdążę zjeść śniadanie (zamiast jeść je podczas czytania newsów).

Nie ma co przywoływać guru, bo można się nie doczekać... :)
Pytali już o dziennik zdarzeń - nic tam nie ma?
Jak zachowuje się system w trybie awaryjnym, jak zachowuje
się w trybie czystego rozruchu?
http://support.microsoft.com/kb/310353/pl
Piszesz o źle działającym explorer.exe i drwin.exe - "łączyłeś"
 te dwa pliki w google? Całkiem sporo problemów i rozwiązań
znajdziesz. :)

Piciu