Re: Jeden profil dla konta domenowego i lokalnego

Autor: morel <pawel.1_at_wytni_to.poczta.fm>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 15:39:32 MET DST

Dnia 2008-04-12 15:04, Radosław Sokół napisał:

> A dlaczego nie logujesz się na domenę nawet wtedy, gdy nie
> jesteś podłączony do sieci?

proste rozwiązanie i skuteczne
nie pytaj czemu tego nie sprawdziłem sam wcześniej, bo sam nie wiem :)

albo wiem - próbowałem to zrobić _zanim_ po raz pierwszy zalogowałem się
do domeny (wtedy jeszcze nie utworzyły się na lokalnej maszynie foldery
profilu domenowego) i wywaliło mi błąd, stąd uznałem że się nie da i
zacząłem poszukiwać rozwiązania

dzięki za pomoc (i oświecenie że jednak ten weekend jest konieczny by
umysł odpoczął po tygodniu harówy ;) )

pozdrawiam
morel