Re: Vista64 restore - długie...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 21:23:49 MET DST

Dnia Wed, 2 Apr 2008 18:33:51 +0200, marfi napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Wielkie dzięki - pomogło !!!
>
> BTW : Może ktoś doradzic program do tworzenia kopii zapasowych dla Vista64
> pozbawiony problemów, które opisałem poprzednio? Wystarczyłby mi backup z XP

A wiesz, że każde uruchomienie XP z podmontowaną partycją Visty niszczy
wszystkie jej punkty przywracania? Dotyczy to także BartPE, o ile nie
został on skompilowany w oparciu o płytkę instalacyjną Visty lub 2k8.

> ale w tym systemie nie mam podmontowanej partycji z Vistą natomiast Vista
> wymusza robnienie kopii dwóch partycji. Moze byc płatny, najlepiej
> współpracujący z BartPE :)

Np. maleńki Drive Snapshot http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm .
Albo darmowy DriveImage XML. Oba można uruchamiać spod BartPE.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/