Re: Vista64 restore - długie...

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 21:55:19 MET DST

news:sb3y6hrmlirn$.dlg@kwinto.prv...

> A wiesz, że każde uruchomienie XP z podmontowaną partycją Visty niszczy
> wszystkie jej punkty przywracania? Dotyczy to także BartPE, o ile nie
> został on skompilowany w oparciu o płytkę instalacyjną Visty lub 2k8.

  Wiem, dlatego wyłączam partycję Visty pod XP ale nie przyszło mi do
głowy, że BartPE też to zepsuje :(

> Albo darmowy DriveImage XML. Oba można uruchamiać spod BartPE.

  Tego znalazłem ale jeszcze nie sprawdzałem działania - czytałem o Acronis
TI ale nie mogę się doczytac czy bootowalna płyta CD Acronisa obsłuży RAID1
na Intelu ICH9R - wie ktoś coś na ten temat?

--
marfi