Re: chrup chrup chrup (z pl.comp.pecet)

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 21:21:34 MET DST

Pink pisze:
> Dnia 2008-04-01, o godzinie 23:29:12, użytkownik *Osadnik* napisał(a) w
> wiadomości: <news:fsu9hl$fs9$1@atlantis.news.neostrada.pl>

> Jest.

> Hint: Options -> Filter/Highlight i Volumes

Już nie sprawdzałem bo roziwiazałem problem - może sie komuś przyda -
chodziło o pliki Pagefile.sys. były dwa na tym samym dysku. i w momencie
zwalniania pamięci z pliku pagefile.sys (czyli zamkniecie jakiego
okienka lub jego minimalizacja) pliki miedzy sobą "uzgadniały" których
fragmentów już nie ma. co w sumie zwalniało prace systemu zamiast ja
przyspieszać. ( bo zamiast zajmować sie zapisywaniem kolejnych bloków
pamięci do pliku to system sobie "uzgadniał"