Re: Nowe grupy

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 19:09:20 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:fsqubl$1kne$1@opal.icpnet.pl...

> http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/browse_thread/thread/8028644d10c924b6/8ab223c2b55aa7f5?lnk=st&q=kucharski+RFD+windows+XP#8ab223c2b55aa7f5

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.comp.os.ms-windows.winnt
pl.comp.pecet

A ja pytałem o tę przedostatnią grupę z listy. Ja chcę z niej zobaczyć
msg-id... :)
Bo posta z pnng znalazłem od razu.

> Stosowne RFD było napisane na przełomie 1999/2000 roku, kiedy
> na rynek wchodził Windows 2000. Wtedy została zmieniona nazwa
> grupy i hierachia na pl.comp.os.ms-windows.winnt, do której miały
> dołączać grupy dotyczące W2k i nowych systemów.
> Poza zmianą nazwy grupy nie zrobiono nic - bo nie i tyle.
> Teraz zakładają sami - ciekawe dlaczego...
> Co do XP, to jest spory ruch - wystarczy poczytać
> alt.pl.comp.os.windowsxp - grupę zakładał Maciek Muran
> kilka lat temu.

Ja mam za dużoi tego, co już mam...

A co do sprawy... cóż, nazwałbym to - demokracja tajna :P

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.