Re: Nowe grupy

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 19:12:22 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:fsqvrn$1ndv$1@opal.icpnet.pl...
> Sempiterna log:
> [...]
>
> :-) Zgodnie z opisem RFD powinno być i tutaj, ale nie było ... no i
> nie wiem dlaczego!

Ano właśnie, dokładnie o to mi chodzi. Nie było tutaj.
Gdyby RFD było tutaj, to może bym o tym zawczasu wiedział, uwzględniłbym
CFV o którym też nie wiedziałem, no sory, ale nie będę całego światowego
usenetu przeszukiwoać po to tylko, ażeby sprawdzać, czy może przypadkiem
ktoś mi chce nazwę grupy zmienić, albo opis, albo utworzyć nową związaną
tematycznie... To dupa nie demokracja... :P

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.