Re: Nowe grupy

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 17:01:09 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:47f0c81d$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości

> Aż zajrzałem na Google, wrzuciłem dla grupy pl.comp.os.ms-windows.winnt
> zapytanie znalezienia w tytule ciągu RFD, wyrzuciło mi TYLKO to:
> Czyli jak... było RFD i CFV na pl.comp.os.ms-windows.winnt? (dowodem będzie
> np. msg-id posta)
> Czy Google kłamie?
> Uprzejmie zwracam się o rozwianie moich wątpliwości, które nadal mam...

http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/browse_thread/thread/8028644d10c924b6/8ab223c2b55aa7f5?lnk=st&q=kucharski+RFD+windows+XP#8ab223c2b55aa7f5

Stosowne RFD było napisane na przełomie 1999/2000 roku, kiedy
na rynek wchodził Windows 2000. Wtedy została zmieniona nazwa
grupy i hierachia na pl.comp.os.ms-windows.winnt, do której miały
dołączać grupy dotyczące W2k i nowych systemów.
Poza zmianą nazwy grupy nie zrobiono nic - bo nie i tyle.
Teraz zakładają sami - ciekawe dlaczego...
Co do XP, to jest spory ruch - wystarczy poczytać
alt.pl.comp.os.windowsxp - grupę zakładał Maciek Muran
kilka lat temu.

Piciu