Re: Vista Home Basic problem z uprawnieniami administratora

Autor: Bula <bulax5_at_spamikpoczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 09:25:10 MET

Michal Kawecki pisze:

> Nie wystarcza, bo nawet admin ma w Viście domyślnie ograniczone
> uprawnienia. Coby nie napsocił.

Tak z ciekawosci,czego nie moze zrobic admin w viscie ???

> Nie, po prostu nie poddajesz się bredniom pryszczersów.

Gdyby tylko miala ciut mniejsze wymagania, bo cena faktycznie ostatnio
jest zachecajaca do kupna, pod warunkiem, ze osobnik posiada odpowiedni
sprzet. Sam uzywam jej na sprzecie firmowym, i pomijajac jej czasami
dziwne zachowania to az tak zle nie jest.

--
Pozdrawiam
Bula