Re: Windows XP Pro na nowej p³ycie

Autor: Piotr <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 10:33:30 MET

U¿ytkownik "Piotr" <pp@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:fsja80$v8r$1@news.vectranet.pl...
> Witam
> Mam problem, p³yta Asusa wyzionê³a ducha, nowa jest z innym chipsetem,
stara
> by³a M2N... nowa M2A, nie bardzo chce to wstaæ po wymianie p³yty,
> przebrn±³em nawet przez aktywacjê reaktywacjê :) ale w kó³ko siê resetuje
> nic sensownego nie mogê zrobiæ.
> Mo¿e jakie¶ magiczne zaklêcie ?
> Piotr

Witam
Dziêki Piotrowi Palusiñskiemu ( wielkie dziêki ! ) wybrn±³em prawie bez
strat, ale jak to bywa cos zawsze mo¿e nie wyj¶æ, tym czym¶ jest g³upawa
p³ytka instalacyjna Asusa, raz siê sparzy³em przy instalacji nowego systemu,
ale to by³o dawno i nie pamiêta³em ¿e:
TRZEBA ANULOWAÆ WSZYSTKIE MONITY O INSTALACJÊ AUDIO !!!!!
i doinstalowaæ to potem z rêki, niby proste ale je¶li to pisz± o tym w
readme na p³ycie ukryte w wielu podkatalogach to po jakiego diab³a robi to
instalacja automatyczna?
Skutek jest taki ze nie mam audio :( , zainstalowa³a siê jaka¶ cholera pod
nazw± AUDIO DEVICE ON HIGH DEFINITION AUDIO BUS i ani nie dzia³a ani siê nie
chce daæ usun±æ, to ¶wiñstwo blokuje nawet inne karty audio w³o¿one do
komputera.
Próba usuniêcia z urz±dzeñ koñczy siê komunikatem ¿e jest to potrzebne do
startu systemu, z rejestru równie¿ nie da siê usun±æ ( w trybie awaryjnym
te¿ ).
Kiedy¶ poradzi³em sobie totaln± reinstalacj± systemu, teraz mam za du¿o na
dysku by siê na to decydowaæ.
Mogê przenie¶æ dysk do innego komputera ( jako drugi ) je¶li to co¶ mia³oby
pomóc.
Piotr