Re: Kwestia OEM a wymiana obudowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 18:24:09 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "BartekK"
>Wiem że to mocno przerysowane, że realnie są narzędzia do obrony przed
>takimi praktykami, ale powiedz co ty byś zrobił w takiej sytuacji?
>Poszedłbyś do sądu złożyć pozew?

Niewykluczone. A najpierw zainteresowałbym pewnie UOKiK.

>Kogo byś skarżył, ms-polska w
>warszawie? Oczywiście okazało by się, iż ty masz interes, to masz
>jeździć do sądu do warszawy (a jesteś np z bieszczad)...

Ale zdajesz sobie sprawę, że klauzule mówiące, że właściwym sądem jest
sąd licencjodawcy są na liście zakazanych zapisów umownych?

--
  Kruk@ -\                   | plain  TeX  doesn't allow \it or \sl in sub-
          }-> epsilon.eu.org | scripts. Proceed, and  I'll  try  to  forget