Re: Kwestia OEM a wymiana obudowy

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 20:46:05 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:fsdlb1$imq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> I tutaj można się przejechać, bo w praktyce okazuje się że stanowi.
> Przykład z życia wzięty - koleżance wybuchł zasilacz i kondensatory na
> płycie. Windows OEM legalny, naklejka na obudowie, płytka w ręce.
> Koleżanka kupiła zasilacz, wsadziła - nie działa.
> Kupiła nową płytę gł. - windows sie instaluje ale się wysypuje -
> uszkodzona pamięć. Na szczęście płyte mogła oddać
> Zakup starej pamięci bez sensu, trzeba było kupić nową płytę, procesor,
> ddr2.
> Wymiana więc prawie wszystkiego, reinstalacja systemu - nie daje się
> [...]
Hehehe niezła historia.

Po pierwsze to nie wiem czego ty się spodziewałeś. Kupiłeś produkt OEM
(zgodziłeś się z licencją OEM), który jest produktem sporo tańszym i
posiadającym pewne ograniczenia wynikające z licencji OEM. Trzeba było kupić
produkt BOX nie posiadający tych ograniczeń.
Poza tym nikt nikogo nie zmusza do korzystania akurat z Windowsa i nie wiem
do kogo ta pretensja. Jest wiele alternatywnych rozwiązań. I naucz się
czytać zanim powiesisz na kimś psy, dostęp do warunków licencji OEM jest
bardzo łatwy.
A tak na marginesie to bardzo mi przykro że popsuł ci się komputer.