Cc common i problem z XP

Autor: Tomek <tomek237_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 18:27:43 MET

Witajcie,

Mam od wczoraj problem z takim czymś jak CC common. Nie mogę tego
odinstalować, a objawy są takie że za każdym razem kiedy uruchamiam jakąs
aplikację uruchamia się jego instalator, przy starcie systemu strasznie coś
mieli i też się pojawia okienko instalatora, czasami nic nie robie i pojawia
się to okienko i chce zainstalować. Domyślam się ze to jakiś wirusik. Nawet
drukarka mi juz nie chodzi. Ma ktos jakis patent na to oprocz formatki bo
przeskanowalem dyskli NIS-em i nic nie wykrylo.

Z góry dzieki

Tomek