Re: Cc common i problem z XP

Autor: Marek Karbowiak <maro-83_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 14:12:09 MET

Tomek pisze:
> Witajcie,
>
> Mam od wczoraj problem z takim czymś jak CC common. Nie mogę tego
> odinstalować, a objawy są takie że za każdym razem kiedy uruchamiam jakąs
> aplikację uruchamia się jego instalator, przy starcie systemu strasznie coś
> mieli i też się pojawia okienko instalatora, czasami nic nie robie i pojawia
> się to okienko i chce zainstalować. Domyślam się ze to jakiś wirusik. Nawet
> drukarka mi juz nie chodzi. Ma ktos jakis patent na to oprocz formatki bo
> przeskanowalem dyskli NIS-em i nic nie wykrylo.

nortona możesz usunąć czymś co się zwie norton removal tool bo samo
odinstalowanie nie wystarcza.
Ten program tez nie wystarcza do dokładnego posprztania bo z tego co
pamiętam to trochę śmieci po nortonie mi zostało i przynajmnije jedna
usługa.
Jesli upierasz się by przy Nortonie zostac to usuń tym programem i
zainstaluj od nowa, może pomoże

pozdrawiam
Marek