ActiveSync 4.5

Autor: Michał Kwiatkowski <mikeskil_at_wstawka.op.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 18:34:17 MET

Witam!

W2K po upgrade ActiveSync z 4.0 do 4.5 (5096) był się zrobił upierdliwy.
Przy każdym starcie systemu uruchamia się, szuka urządzenia , informuje
o niedostępności portu com. Nie pomaga start z podłączonym PDA, nie
pomogło wywalenie klucza z HKLM\Software\...\Run

Poza tym upierdliwym szczegółem wszystko działa ok. Downgrade nie
wchodzi w grę, bo przy wersji 4.0 nie widział nowego PDA i... żądał
upgrade do wersji co najmniej 4.0 ;(
Na drugim pc z XP Pro wszystko gra, problem mam tylko z domowym W2K.

Co robić?

Przy okazji - HDD USB wykrywa mi sie dopiero po podłączeniu drugi raz -
  przy pierwszym połączeniu W2K widzi go jako nieznane urządzenie USB,
XP wcale. Odłączenie i ponowne podłączenie pomaga jak ręką odjął. Ki czort?

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)