Re: Legalność OEM XP

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 14:59:59 MET

OMSON nabazgrał:

> Zgadza się - nie mam oryginalnej płyty z tego Dell'a. Za to mam w pracy
> mnóstwo nośników OEM dołączonych do zakupionych zestawów komputerowych.
> W zasadzie, skoro notebook zakupiony została z systemem operacyjnym, ma
> etykietkę oryginalności z kluczem protduktu - to chyba użycie nie
> dedykowanego nośnika z instalacja systemu nie stanowi problemu w kwestii
> licencji?
> Skierowałem pytanie na grupę właśnie dlatego, aby dowiedzieć się niejako
> poza M$ jak sprawa wygląda i jakich pytań mogę się spodziewać na
> [...]

No domyślałem się, że pytanie jest podchwytliwe, dlatego zapytałem gdzie
widzisz problem w instalacji systemu na notebooku posiadającym licencję. A
ty zamiast od razu powiedzieć w czym haczyk to urządzasz awantury. Poza tym
sto razy byś już zdążył zadzwonić, powiedzieć prawdę i by ci tego łindołsa
aktywowali. Chociaż może i powinni ci odmówić za głupotę i chamstwo.