Re: Siec 1gb działa jak 100mb

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 07:23:57 MET

Użytkownik "Sanctum Officium" <bla.bla@bla.bla> napisał w wiadomości
news:fs98h1$vep$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości

> Szybciej nie będzie, bo dysk nie jest w stanie czytać i zapisywać z
> większą prędkością.
>
> Chodzi Ci o MB czy Mb?
>

> MK

I powiedz mi jak połączyłeś 2 komputery bez żadnego przełącznika prostym
kablem ?.
A co do szybkości dysków to niech napisze na jakim kontrolerze są te dyski,
i przecież windows pokazuje z jaką predkością wynegocjował połączenie więc
powinieneś widzieć. Jeżeli na 1000 Mbit/s to wtedy szukać przyczyny gdzieś
indziej.