Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 14:33:59 MET

In news:fs42pp$uu7$1@news.onet.pl,
*Marcin Narzynski* <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> typed:

> Walczę nadal z problemem.
> Sytuacja teraz wygląda tak: chkdsk /r przez około pół godziny sprawdzał
> dysk (jesli sprawdzał tylko C: to było to ok 25 GB zajęte z 40).
> Powiadomił, że znalazł i naprawił jakieś błędy. Później odnowiłem plik
> system, ale i bez tego uszkodzone konto użytkownika się loguje bez błędów
> - z tym, że loguje się bardzo długo i zupełnie ignoruje moje stare
> ustawienia - tak, jakby w w Documents and setings nie było żadnych
> ustawień konta.
> Naprawił się więc błąd uszkodzenia rejestru, ale jak przywrócić teraz
> [...]

A wykonałeś to z plikiem ntuser.dat - to jest Twój profil, lub podmien go z
C:\System Volume
Information\_restore{D86480E3-73EF-47BC-A0EB-A81BE6EE3ED8}\RP1\Snapshot
http://support.microsoft.com/kb/309531/PL/
Plik ntuser.dat leży w Twoim profilu/koncie D&S/konto/
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr1/rejestr1.html
http://palusinski.neostrada.pl/rejestr1/rejestr1.html