Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 23:55:51 MET
Message-ID: <fs42pp$uu7$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>> Stała się rzecz dziwna. Zainstalowałem sobie grę Battlefiled 2, która
>> wymagała restartu systemu i po restarcie komputer się zawiesił. Musiałem
>> resetować na twardo, po czym system oszalał. Zgłosił, że konto
>> użytkownika
>> jest uszkodzone. Nie pamiętam dokładnie co pisał, ale coś o tym, że nie
>> może skopiować pliku do rejestru, bo plik jest w złym formacie i że
>> uruchamia z konta tymczasowego.
>>
>> Tryb awaryjny pozwolił mi zdeinstalować Battlefielda - co pozwoliło w
>> ogóle sensownie uruchomic komputer, niestety problemy z kontem są chyba
>> trwałe. Musiałem założyć nowe i próbuję teraz na nie bezczelnie skopiować
>> wszystko z poprzedniego konta (c:\documents and setings\stare_konto >
>> nowe_konto).
>> Co więcej, nagle podczas jednego z uruchomień chkdsk zaczął naprawiać
>> dysk i to tak namiętnie, że naprawiane obszary tylko mi śmigały przed
>> oczami.
>> Co się stało?

> Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia:
> Chkdsk /r
> oraz
> cd system32\config [Enter]
> ren system system.old [Enter]
> copy system.old system [Enter]
> Exit [Enter]
> Wejdź do systemu
>
> Jesli bedzie problem z innymi plikami, to wykonaj podobnie z plikami
> software, ntuser.dat w swoim profilu i tym, który jest uszkodzony
>
> lub
> Wejdz do kosoli odzyskiwania i skopiuj pliki rejestrowe z folderu Repair
> do
> ..System32/config (wykonaj kopie starych)
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
> Konsola
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
> Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
> http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/

Walczę nadal z problemem.
Sytuacja teraz wygląda tak: chkdsk /r przez około pół godziny sprawdzał dysk
(jesli sprawdzał tylko C: to było to ok 25 GB zajęte z 40). Powiadomił, że
znalazł i naprawił jakieś błędy. Później odnowiłem plik system, ale i bez
tego uszkodzone konto użytkownika się loguje bez błędów - z tym, że loguje
się bardzo długo i zupełnie ignoruje moje stare ustawienia - tak, jakby w w
Documents and setings nie było żadnych ustawień konta.

Naprawił się więc błąd uszkodzenia rejestru, ale jak przywrócić teraz stare
ustawienia użytkownika?
Dodam, że jakiś tester dysku stwierdził, że dysk (Samsung 250 SATA 2) jest w
100% sprawny. System plików to NTFS.

Przy okazji dziękuję za dotychczasową pomoc i liczę, że nie zniechęciliście
się do udzielania dalszych porad.

MN
Received on Sun Mar 23 00:00:13 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Mar 2008 - 00:42:02 MET