Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 16:32:28 MET

In news:fs3626$lmi$1@news.onet.pl,
*Marcin Narzynski* <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> typed:
> Witam,
>
> Stała się rzecz dziwna. Zainstalowałem sobie grę Battlefiled 2, która
> wymagała restartu systemu i po restarcie komputer się zawiesił. Musiałem
> resetować na twardo, po czym system oszalał. Zgłosił, że konto użytkownika
> jest uszkodzone. Nie pamiętam dokładnie co pisał, ale coś o tym, że nie
> może skopiować pliku do rejestru, bo plik jest w złym formacie i że
> uruchamia z konta tymczasowego.
>
> Tryb awaryjny pozwolił mi zdeinstalować Battlefielda - co pozwoliło w
> ogóle sensownie uruchomic komputer, niestety problemy z kontem są chyba
> [...]

Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia:
Chkdsk /r
oraz
cd system32\config [Enter]
ren system system.old [Enter]
copy system.old system [Enter]
Exit [Enter]
Wejdź do systemu

Jesli bedzie problem z innymi plikami, to wykonaj podobnie z plikami
software, ntuser.dat w swoim profilu i tym, który jest uszkodzony

lub
Wejdz do kosoli odzyskiwania i skopiuj pliki rejestrowe z folderu Repair do
..System32/config (wykonaj kopie starych)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/