Re: [Vista] Film MOV z pulpitu idzie a z Obrazów nie - ROZWIĄZANE

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 12:14:19 MET

"Grzegorz" <ramones@op.pl> wrote in message
news:fs1bf4$83k$1@news.onet.pl...

> Zozwiązane! Ale słuchajcie - zrobiłem wg instrukcji powyżej z jedną tylko
> zmianą: oryginalny podfolder miał w nazwie polski znak diakrytyczny a na
> początku dwa znaki '_'. Przykładowo była to '__gęś'. Gdy zmieniłem na
> 'ges' wszystko gra. Być może jest to jakis bug wymagający aktualizacji
> windows.

Raczej nie, ale tak sie zdarza. Stad byla moja sugestia zeby zmienic nazwe
pliku
na jednoliterowa, bez pliterek. (Drugim powodem byla kwestia ograniczenia
dlugosci
sciezki w fs). Z pierwszego postu wynikalo ze sciezka jest Moje
dokumenty\Obrazy
wiec nie bralem pod uwage ze jest jeszcze jakis podfolder po drodze z
pliterka :)

> Sempiterna i Kajetan - szacunek za pomoc i wskazówki. Dziękuję !

Drobiazg & Wesolych swiat :)