Re: [Vista] Film MOV z pulpitu idzie a z Obrazów nie - ROZWIĄZANE

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 23:06:44 MET

> Utworzyć nowy katalog o nazwie jak stary, ale z np. rozszerzeniem .new,
> przekopiować (nie przenosić, chociaż może... ale ja bym skopiował) całą
> zawartość starego do nowego (oczywiście, w tym czasie nic nie może
> otwierać tam położonych plików), usunąłbym zawartość starego shift-del
> (aby wywaliło od razu)

Zozwiązane! Ale słuchajcie - zrobiłem wg instrukcji powyżej z jedną tylko
zmianą: oryginalny podfolder miał w nazwie polski znak diakrytyczny a na
początku dwa znaki '_'. Przykładowo była to '__gęś'. Gdy zmieniłem na 'ges'
wszystko gra. Być może jest to jakis bug wymagający aktualizacji windows.
Jeśli Piotr Palusiński to czyta, niech zapisze historię problemu i poda
dalej do MS celem rozwiązania.
Sempiterna i Kajetan - szacunek za pomoc i wskazówki. Dziękuję !

pozdr
BR