Re: [Vista] Film MOV z pulpitu idzie a z Obrazów nie - ROZWIĄZANE

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 17:00:09 MET

> Raczej nie, ale tak sie zdarza. Stad byla moja sugestia zeby zmienic nazwe
> pliku
> na jednoliterowa, bez pliterek. (Drugim powodem byla kwestia ograniczenia
> dlugosci
> sciezki w fs). Z pierwszego postu wynikalo ze sciezka jest Moje
> dokumenty\Obrazy
> wiec nie bralem pod uwage ze jest jeszcze jakis podfolder po drodze z
> pliterka :)

Ja myślę, że to ma związek z angielsko-polskimi nazwami w Viście. Wszędzie w
Windows są ścieżki np. C:\users ale na dysku jest folder c:\użytkownicy itp.
Aż dziwne, że to w ogóle funkcjonuje i nie zostało jeszcze przez MS
spolszczone.

P.S Dzięki za życzenia. Wzajemnie Wesołych Świąt :)
pozdrawiam
BR