Re: [Vista] Film MOV z pulpitu idzie a z Obrazów nie - pomocy

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 04:18:58 MET

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:frv5l6$2ote$1@news2.ipartners.pl...
> "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message

> Pewien nie, bo nie chce mi sie sprawdzac, ale jestem przekonany do
> tego stopnia ze zalozylbym
> sie o duza kole :)
> Wykonywalne poza klasycznymi %pathext% jest jeszcze dbf Accessa,
> reszta jest tylko czytana.

Co nie przeczy (ale i nie musi potwierdzać) mojej teorii - w mojej
próbie JPGi "nie wykonywały się", ale jakieś inne, mimo identycznego
zakazu execute - już tak. Mnie się wydaje, że to zależy w jaki sposób
plik jest otwierany.
Jeśli to realne, to bym spróbował tak:
Utworzyć nowy katalog o nazwie jak stary, ale z np. rozszerzeniem .new,
przekopiować (nie przenosić, chociaż może... ale ja bym skopiował) całą
zawartość starego do nowego (oczywiście, w tym czasie nic nie może
otwierać tam położonych plików), usunąłbym zawartość starego shift-del
(aby wywaliło od razu), oporne potraktował Unlockerem i/lub kombinacją z
atrybutami, w katalogu będąc spróbuj
cacls nazwapliku.roz /g wszyscy:f
(Nie pamiętam, czy wildcard tu działa)
jeśli... to
cacls *.* /t /g wszyscy:f
(i tak ma to być wywalone)
Teraz zmieniam nazwę nowego katalogu, ze skopiowaną zawartością, na
taką, jak miał stary.
BTW... uciekło mi... chkdsk /f dla partycji zrobione?

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.