Re: swap - limit rozmiaru

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 08:32:25 MET

> W XP limit 4 GB miałem niezależnie, czy to było 128M, 512M, 1, czy 1.5
> GB, czy obecne 2... Albo coś przegapiłem...

XP więcej nie uciągnie niż 4GB swapu na NTFS. Ostatnio strasznie sie
zdenerwowałem bo śpieszyłem się kopiowałem plik iso ponad 4,1GB i po
dojechaniu do 4GB wystąpił błąd... i tak za każdym razem. Musiałem pod
linuksem na jego systemie plików, dopiero sie udało...
A odkąd mam 3GB RAMu (DDR2 w dualu) to mam wyłączony swap pod XP.
Jeszcze nigdy pamięć się nie skończyła (na próbę otworzyłem w gimpie
kilkanaście - lub kilkadziesiąt - fotek po 8Mpix i system sprawnie
działał). Tak samo nowsze gry - działa bez problemu bez swapa. System
działa szybciej, co można odczuć. Pod linuksem tak samo, jeszcze go nie
doprowadziłem do użycia swapu :)