Re: [OE] Plik .dbx przekroczył 2 GB - jak uratować maile?

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 17:42:31 MET

Latet ośmielił się napisać:

> No dobra, ograniczenie to jedno, ale sytucja, że plik
> nagle przekracza limit i program nie widzi już żadnej
> jego zawartosci - to co innego.

to juz zalezy od aplikacji, moze nie moc zapisac (np tak bylo w TB 1.0 z
tego co pamietam) a np inna app moze zglupiec (nie wiem jak to sie
objawia w OE) tzn moze chciec odczytywac dane np z miejsca 2G i 1M tylko
ze uzywajac zmiennych 32 bit int moze mu wyjsc ze to jest -1MB (minus
1MB) wiec przy "skanowaniu" pliku moze mu wyjsc cos dziwnego i moze
nawet stwiedzic ze plik jest uszkodzony i nic nie pakazywac.
To zalezy czy programista przejmuje sie pewnymi ograniczeniami czy nie,
jesli ma to gdzies to objawy moge byc rozne, niemniej przy progamie
pocztowym wypadaloby wziac pod uwage to ze to moze miec duzy rozmiar.