Win2K i Googlemail

Autor: George <jerzy_at_NOSPAM.plieth.com>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 13:55:56 MET

Witam,
Mam ochotę zrobić dobrze ;-) pewnemu starszemu panu i sprezentować mu
komputer. Akurat posiadam niewykorzystany PIII 750 MHz z licencyjnym
Win2K, który do ograniczonych mocno zastosowań tego pana nadaje sie
wyśmienicie. Ponieważ wiedza tego przyszłego szczęśliwca na temat
komputerów i oprogramowania jest zerowa, toteż wolałbym, aby pocztę
odbierał poprzez WWW - maksymalnie uniknie w ten sposób spamu, wirusów
itd. Ze względów ideowych (!) nie chcę mu zakładać konta ani na Onecie,
ani na WP, wobec tego mój wybór padł na Gmail, który to na innych moich
komputerach wyposażonych w XP, działa wyśmienicie. I tu natrafiłem na
schody :-( Strona Google ładuje sie bezproblemowo, działają wszystkie
znajdujące się na niej linki z jednym wszakże wyjątkiem - nie ładuje się
link Gmail wyświetlając pod IE6 klasyczny komunikat: "Nie można
wyświetlić strony" ...
Przerobiłem już wszystkie porady zamieszczone na
http://tinyurl.com/2tt6tg ale niestety bez skutku. Zainstalowałem "na
chwilę" Mozillę Firefox'a i tam problem ten nie występuje (!!!) wobec
czego wnioskuję, że przyczyna leży w przeglądarce (IE6), a nie w
systemie. Niestety nie chciałbym, aby na rzeczonym komputerze Mozilla FF
był defoltową przeglądarką - obawiam się, że przyszły operator nie da
sobie rady z aktualizacjami.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie,
Jurek PL

--