Re: eksperci chipa nie dali rady

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 12:25:01 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie orgapraw
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Mam problem z płytą dvd załączaną do Chipa.
> W trakcie uruchamiania się przeglądarki płyty (okno) ukazuje się pytanie
> Internet Explorera (3 razy), czy wyrażam zgodę na uruchamianie skryptów? Bez
> względu na to, czy odpowiem tak, czy odpowiem nie, okno przegladarki Chipa
> znika.
> I muszę przegladać płytę ręcznie.
> Wygląda na problem ustawień zabezpieczeń.
> Pytani eksperci Chipa sugerowali wyczyszczenie czytnika DVD (absurd -
> czytnik w moim - tak samo ustawionym drugim komputerze - zachowuje się tak
> samo), czyli jest to kwestia ustawień systemu.

> [...]

Ja jestem lepszy od ekspertów Chipa, bo wolę przeglądać takie płytki
ręcznie, oczywiście jakimś sensownym narzędziem typu "Commander".
Widać wszystkie pliki i szybciej idzie.
Pozdruffka
PS. Oczywiście jest to odpowiedź trochę "zboku", ale może cię pocieszy.

--
http://ibozaur.prv.pl/