Re: Problem z plikiem EXE - ale tylko w jednej lokalizacji

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 19:55:38 MET

PureNick log:
[...]
> No dobra. Mam ThreadFire. który reaguje zazyczaj natychmiastowo
> pytaniem czy umieścić aplikację w kwarantannie, widocznie tym razem
> PSPV był za szybki...

To w takim razie zadziałał IMO sam system/Stwórca (jak ostatnio mawiaja tu i
tam ;-)

> Ale czy wiesz jak przywrócić stan "fabryczny"?

1. Odłączyłbym PC od jenterneta
2. Chwilowo wyłączyłbym tego TF
3. Zrobiłbym cofkę systemu z terminem przed położeniem PSPV na dysku.
Gdyby PSPV jeszcze był po w/w nie ruszałbym go tzn. nie wskazywał myszką czy
zaznaczeniem, bo efekt może być taki sam/podobny)
4. no i Del PSPV spod cmd
Może pomogłoby ...?!
GL&BE

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform