Re: Problem z plikiem EXE - ale tylko w jednej lokalizacji

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 11:36:25 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Michal
Biek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> PureNick log:
> [...]

> To w takim razie zadziałał IMO sam system/Stwórca (jak ostatnio mawiaja tu i
> tam ;-)

> 1. Odłączyłbym PC od jenterneta
> 2. Chwilowo wyłączyłbym tego TF
> 3. Zrobiłbym cofkę systemu z terminem przed położeniem PSPV na dysku.
> Gdyby PSPV jeszcze był po w/w nie ruszałbym go tzn. nie wskazywał myszką czy
> zaznaczeniem, bo efekt może być taki sam/podobny)
> 4. no i Del PSPV spod cmd
> Może pomogłoby ...?!

Niestety... Przed napisaniem na grupę zrobiłem przywracanie systemu
do momentu na 100% sprzed pojawienia się PSPV na dysku - i nic :(
Gdzieś się zafiksowała ścieżka do SALAMAND.exe w domyślnej lokalizacji.
Na szczęście mogę go wrzucić do kompa gdziekolwiek i działa.
Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/