Latet <latetxxxxxx@spam.pl> napisał(a):
> Witam,
> Mam taki problem.
> Wiem, że Outlook Express nie umie sobie radzić w sytuacji,
> gdy jakiś plik .dbx osiągnie 2 GB. (Nie wiem czy ten limit
> jest taki sam dla kazdego kompa, czy też zalezy od pamięci RAM?).
Jest taki sam dla każdego kompa.
http://support.microsoft.com/kb/903095
> Pierwszy raz sie o tym przekonałem, gdy w pewnym pececie (XP)
> uzytkownik skrażył się, że nie może skasować zadnego maila.
> Przyczyna - folder Elementy usunięte.dbx osiągnął 2 GB.
> Tu akurat lekarstwo było banalne - skasować ten plik i po bólu.
> Natomiast teraz mam trudniejszą sytuację. W pewnym kompie
> 2 GB przekroczyła najważniejsza skrzynka - inbox.dbx.
> Jej oczywiście skasować nie mogę.
> OE przestał widzieć w niej zawartość, nie może też pobrać
> nowych wiadomości.
> Założylem w OE nowy folder "x" i zmieniłem nazwę inbox.dbx
> na "x.dbx". Dzięki temu usyskałem nową, pustą, ale działającą
> skrzynkę odbiorczą. A 2 GB archiwalnych maili siedzi w folderze x.
> OE nie widzi jego zawartości. Użytkownik płacze, że stracił archiwum,
> a przecież fizycznie wszystko tam jest.
> Pytanie - jak i czym naprawić ten plik? Np. podzielić na 2 mniejsze.
> Albo nawet wykasować z niego część najnowszych maili (te z ostatniego
> miesiąca wciąż są na serwerze).
> Dzięki!
> Latet
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx
http://www.oehelp.com/DBXpress/Default.aspx
http://macallan.club.fr/WOE5Extract.zip
http://www.softlakecity.com/outlook_express/
-- Grzegorz Niemirowski http://www.grzegorz.net/ OE PowerTool i aktualności ze świata Outlook Express: grzegorz.net/oe Uptime: 5 days, 9 hours, 25 minutes and 12 secondsReceived on Wed Mar 19 17:30:14 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Mar 2008 - 17:42:01 MET