Re: niepodpisane sterowniki karty dzwiekowej dla visty x64

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 14:49:07 MET

Dnia Wed, 19 Mar 2008 11:32:50 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w wiadomości <frqq4i$3n7$2@polsl.pl>
napisał(a):

>Nie. Kod 10 oznacza, że sterownik odmówił uruchomienia włas-
>nym sumptem, a do tego nie zwrócił opisowego komunikatu o
>błędzie.

Dzięki. Zacząłem dalej grzebać. I się dogrzebałem.

>Jeżeli sterowniki się już zainstalowały, to powinny działać.
>Brak podpisu powoduje problemy na etapie instalowania (ale
>też do obejścia).

Vista sama od siebie zainstalowała własny sterownik do chipa, który
jest wykorzystywany przez moją kartę dźwiękową. Usunięcie wszystkich
sterowników dźwiękowych i instalacja sterownika od Prodigy sprawiła,
że po restarcie znalazł się dźwięk.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>