Re: DVD widziane jako CD?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 23:59:33 MET

Osoba podpisana jako Jary <jarygo@gmail.com> w artykule
<news:ed970724-5707-4200-9bf5-9d79e940055a@s19g2000prg.googlegroups.com>
pisze:

> Nie używam WMP.

Nie musisz używać bezpośrednio, wystarczy, że go masz. Z bibliotek WMP
korzystają:
- Internet Explorer, kiedy masz multimedia na stronie www;
- Eksplorator Windows, kiedy otwierasz folder z plikami multimediów;
- niektóre odtwarzacze.
W przypadku DRM w formatach Microsoftu (wma, wmv, asf itd.) zawsze są
używane biblioteki systemowe.

> Nie odtwarzałem plików "mumedialnych".

Czyżby? Multimedia to również muzyczka w tle strony www, reklama we flashu
czy filmiki na YouTube. Gry komputerowe czy dzwonki do telefonów to też
multimedia, a jak masz cokolwiek firmy Sony lub Apple, to o DRM się
przewracasz.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)