plik inf - zainstaluj

Autor: 1634Racine <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 01:17:01 MET

w2k;
jakich wpisow w rejestrach brakuje,gdy pod prawa mysza nie mam nigdy
"zainstaluj" na plikach inf ?
kiedys byla ta mozliwosc prawoklikowego instalowania,zniknela.
Co takiego dzieje sie,ze w2k tak latwo gubi te wlasciwosc, tak bylo pamietam
permanentnie z w98.
[radze sobie takim malenkim programem Infstaller, ale upierdliwa sprawa i
ta ulomnosc w2k jest irytujaca]

jeszcze z czasow w98 mam taki przepis [pewnie nie dzialal skoro przeszedlem
na "Infstaller"], ze musza byc ponizsze wpisy, o to chodzi? :

HKEY_CLASSES_ROOT\.inf
Domysla= inffile
HKEY_CLASSES_ROOT\inifile\shell\install
Domyslna= &Zainstaluj
HKEY_CLASSES_ROOT\inffile\shell\install\command
Domyslna= C:\WINDOWS\rundll.exe setupx.dll,InstallHinfSection DefaultInstall
132 %1