Re: UDF problem

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 23:59:09 MET

Osoba podpisana jako Mirek <mirwin@poczta.onet.pl> w artykule
<news:1q1tsba57w0ln$.16n8dseqcqowg.dlg@40tude.net> pisze:

> Nie, nie. Nie mam InCD i nie używam.

Być może tak Ci się wydaje, ale przy instalacji kompletnego pakietu Nero
automatycznie instaluje się również InCD. Może go nawet wyłączyłeś z
autostartu, ale to oznacza tylko wyłączenie interfejsu użytkownika, w tle
chodzi usługa InCDsrv.exe.

> Po prostu cos sie musiało posypac w
> kompie ze sterownikami i własnie nie wiem jak to naprawić. Powtarzam, że
> drugi taki sam komp nie ma takiego problemu.

Zamiast powtarzać w ciemno lepiej sprawdź, jakie naprawdę są różnice. Objawy
są aż nadto typowe dla konfliktu sterowników, więc bruździ albo InCD z Nero,
albo jakiś inny program do nagrywania (może instalowałeś coś "darmowego").
Na drugim komputerze może być inaczej np.:
- może faktycznie został odinstalowany InCD;
- może są zainstalowane nowsze aktualizacje;
- może sprawdzasz inne płyty;
- może masz mniej zabrudzony napęd (sam dzisiaj czyściłem nagrywarkę, bo
widziała nagraną płytę jako czystą).

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)