Re: UDF problem

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 08:29:29 MET

Dnia 13.03.2008, o godzinie 23.55.55, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Jacek
Kalinski napisał(a):

> No czyli zgadza się to co napisałem.
> Nowe formaty UDF nie są obsługiwane, co może skutkować opisywanym
> efektem :)
> Czyli zainstalowanie aplikacji do obsługi UDF powinno rozwiązać pomóc.
>
> PS: śmiałbym wątpić w ten odczyt przez XP, bo jak sięgnę pamięcią
> to nie potrafił takich płyt czytać.

Na pewno XP SP2 czytał zawsze UDF. Wersji UDF nie pomnę, pewnie najnowszych
XP natywnie nie czyta, ale żeby to objawiało się zwisem a nie informacją,
że nie może odczytać pliku, to jakoś mi się nie przydarzyło nigdy. Stawiam
na walnięty driver.

> Ale nie posiadam już ani takich
> płyt ani możliwości zweryfikowania jaka była tam wersja UDFa.
> Na pewno była to wówczas wersja XP bez SP. Chyba, że w SP1 lub SP2
> dodano obsługę, a zestawienie na mało wiarygodnej wikipedii
> dotyczy właśnie SP2.

W przypadku takich artykułów to bym z małowiarygodnością wiki nie
przesadzał. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*