Re: OS 64-bit

Autor: Oli <Olisadebe_at_aol.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 16:53:18 MET

Dziękuje hurtem wszystkim, którzy w tym wątku przekazali swoje uwagi o
systemie 64 bitowym.

Sanctum Officium napisał:

> Jeśli już, bierz Vistę.

> U mnie na Viście 64 uruchomiło się wszytko, co próbowałem na niej
> uruchomić,

> U mnie ruszyło wszystko. Nawet wiekowa drukarka kupiona w 1997 czy 1998
> ma sterownik pod Vistą.

hm, akurat miałem dostęp do laptopa z 32 bit Vistą i jak włożyłem mu
pendriva z USB 1.x to chciał mi go zreperować ;)

> Nie widzę żadnych problemów. Dziś nic poza Vistą 64 bym nie kupił.

Jest to najbardziej optymistyczna ocena Visty 64 bit. Jeżeli ostatecznie
wybiorę tą wersję, to jak pójdzie nie tak to będę wiedział na kim
wieszać psy ;)

Aha w innym wątku ( Ale wydajna ta Vista 64 bit) piszesz o
fantastycznych wynikach pod tym systemem. Może więc coś przetestujesz
dla mnie ??

--
    Oli
PS. trudno napisać do ciebie na bla,bla, jeżeli więc zdecydujesz się na