Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 13:07:06 MET

Dnia Sat, 15 Mar 2008 10:38:32 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie nie nie. XP nie zobaczy właśnie przemapowanej pamięci.
> Od tego ile pamięci płyta przemapowuje ponad granicę 4 GiB
> adresu fizycznego zależy właśnie, ile pamięci "ucieknie"
> z pola widzenia XP czy Visty.

OK, wycofuję się. Z tego co widziałem w konkretnych opisach zastosowań
płyt z funkcją "memory remapping" wynika jasno, że mając 4 GB RAM, po
wyłączeniu opcji remappingu XP 32 bit zobaczy coś w okolicach 3,2 GB, a
po jej włączeniu jedynie 2 GB. Natomiast system 64-bitowy zobaczy
odpowiednio 3,2 GB i 4 GB. Tak więc opcja ta jest przydatna jedynie
systemom 64-bitowym.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/